Mam problem z banggoodem. Zamówiłem nożyk kuchenny i po kilku dniach zamiast wysłać to przysłali mi maila, że proponują zmienić metodę wysyłki bo coś tam "z powodu pewnych szczególnych ograniczeń przewoźnika logistycznego przedmiot nie może zostać wysłany za pomocą wybranej metody wysyłki" A dosłownie tak:
Dear Sir/Madam
Thank you for placing an order.
We regret to inform you that the item can't be shipped with the shipping method you chose due to some specific restrictions of the logistics carrier.
Here are some suggestions for you:
-Change: Change the shipping method to Expedited Shipping Service, which needs your phone number and the delivery time is 5-8 business days.
If there is a price difference between the two methods, we will refund the overcharge payment or demand payment of the shortage from our customers. Hope for your understanding.
Regarding the delivery time of shipping methods , you could check it by going to "Help Center" - "Shipping" - "Shipping methods".
Here is the reference link : https://www.banggood.com/Popular-questions_hl70_at321
-Cancel: Cancel the whole order and refund the full payment for you.
Please note that you are responsible for all import taxes and duties that may be charged when your parcel passes through Customs if you have not bought the tariff insurance.
We would appreciate if you could reply your decision to this e-mail in the next 3 days.
Look forward to your reply. Thank you in advance for your understanding.
Best regards,
ClaraWłaściwie to zależy mi na tej przesyłce i nie chcę kasować. Ale właściwie nie widzę, gdzie można by zmienić teraz metody. Link, który podają prowadzi wg mnie tylko do ogólnych mozliwych czasów dostarczenia. I tam nie można zmienić metody.
Miał ktoś podobną sytuację? Status zamówienia od momentu zamówienia (26 czerwca) stoi na etapie "Contact Customer" i czekają na moją decyzję