Mam pytanie, czy może udać się nie spalić silnika szczotkowego przy zasilaniu z pakietu 4S.
Mam w modelu motorówki (tej z jajami) wymieniony oryginalny szczotkowy silnik 7,2 V zapewne dość wysoko obrotowy (no spalił się nieboraczek tak jakoś) na wolniejszy zasilany 12 V ( w porywach zapewne więcej ) wyjęty z marketowego chińskiego kompresorka do pompowania kół. Oryginał nie miał żadnego chłodzenia. Karlem i Paweł pomogli mi kiedyś zorientować się, że ten silnik powinien chodzić na 2S a nie 3
Ale i tak się zagrzał na śmierć.
Wstawiłem ten 12V silniczek, dodałem mu wężownicę i zasilane jest to dotąd regulatorem z wiatraczkiem z pakietu 2200 3S. Śrubę zostawiłem oryginalną, raczej mała. Motorówka pływa po zmianach powiedziałbym proporcjonalną prędkością.
Ponieważ mam starsze pakiety 4S 2600 do 4000, chciałbym je wykorzystać w mniej wymagającej motorówce. Powinna dłużej pływać. Dokupiłem regulator obsługujący do 4S
https://pl.aliexpress.com/item/YKS-Toys-High-Voltage-ESC-Brushed-Speed-Controller-1Pc-7-2V-16V-320A-For-RC-Car/32799899492.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27425c0fIrUJVrNie piszą w opisie, jakie silniki obsługuje. Tylko że do 540. Ale napięcie pracy?
Zmierzyć napięcie na wyjściu regulatora bez obciążenia?