Pomocy koledzy, bo mnie już q..wica bierze.
próbuje dwadzieścia razy wysłać do centrum wsparcia w Gearbest wysłać ticket z pretensją i mi odrzuca z debilnym komunikatem "check goods please!" Nie idzie się inaczej skontaktować z nimi niż za pomocą tych biletów. A tam nie wyślę, jeżeli nie wybiorę tematu pytania wspomagającego przyśpieszenie odpowiedzi
Załącznik:
ge1.jpg [ 98.8 KiB | Przeglądane 3046 razy ]
tak właściwie to nic mi nie pasuje, wybieram "After Sales Returm & Exchange" a w prawym okienku "Missing Item".
potem wypełniam resztę, wystawiam trzy zdjęcia i wysyłka i... "check..." i wraca do wypełnionego tergo samego formularza z jednym zdjęciem. Głupi już jestem.
Myślałem, że przeglądarka coś nie teges, zmieniłem i nic. Taka sama reakcja.
Jak mam ich inaczej zawiadomić o braku?