dtv.81 napisał(a):
Według danych w specyfikacji silnika jego moc to 4600W i 2,5A na każde 12V zasilania.
Trochę pojęcia pomyliłeś, jest to prąd pobierany przez silnik bez obciążenia w zależności od wielkości napięcia zasilającego.
Na stronie co podałem jest podobny silnik.
BLDC 6384 190KV 4000W
Maksymalna moc: 4000 watów
Maksymalny prąd: 95 amperów
Maksymalne napięcie: 4-13 S.
Maksymalny moment obrotowy: 9 Nm
Rezystancja silnika: 0,05 oma
Polecam ESC: VESC4 i VESC6 (3-13 S)ESC parametry: V 6.6
- Oprogramowanie układowe: Najnowsza wersja oprogramowania układowego
- Napięcie: 8 V - 60 V (bezpieczne dla 3 S do 12 S LiPo)
- Skoki napięcia nie mogą przekraczać 60 V
- Prąd: Ciągły 60 A, Natychmiastowy prąd 150 A. Wartości zależą od temperatury i obiegu powietrza wokół urządzenia
- Wyjście 5V 1,5A dla zewnętrznej elektroniki
- Wyjście 3,3V 1A dla zewnętrznej elektroniki
- Tryby: DC, BLDC, FOC (sinusoidalne)
- Obsługiwane czujniki: ABI, HALL, AS5047
Teraz widać jaki regulator powinien wystarczyć. Czy dedykowany, czy taki jak do modeli samolotów nikt chyba nie odpowie, bo kto robił takie eksperymenty. Jeśli masz regulator do samolotu 100A to spróbuj. Docelowo silnik trzeba zasilić z 12S ze wzglądu na niskie kV, więc tu też nie każdy regulator zadziała. Oczywiście silnik trzeba obciążyć, bo na sucho to zabawa nie ma sensu.
ED.
Wpisałem na Aliexpress ESC hal sensor, wyskoczyło trochę rekordów.
ED2.
Już trochę więcej wiem trzeba kupić VESC. Zapytanie o taki silnik to raczej na forum z modelami samochodów elektrycznych, lub hulajstop. Dla mnie faktycznie ciekawostka i nowość, choć kilka skuterków el. naprawiłem, ale z silnikami szczotkowymi. Obrazek przedstawiający ESC i VESC.
Załącznik:
VESC&ESC.jpg [ 312.97 KiB | Przeglądane 5625 razy ]