Z jednej strony na rynku dostępne są systemy telemetryczne, które pozwalają na bieżący podgląd parametrów pracy modelu. Niestety ich wadą jest wysoka cena. Z drugiej strony są znacznie tańsze watomierze. Doskonale nadają się do optymalizacji napędu ale niemożliwy jest zdalny podgląd mierzonych parametrów np. napięcia poszczególnych cel pakietu, ładunku pozostałego w akumulatorze. Aby wypełnić lukę pomiędzy tymi dwoma kategoriami produktów wpadłem na pomysł skonstruowania watomierza, który będzie jednocześnie sterownikiem oświetlenia. Takie połączenie umożliwia sygnalizację na odległość przekroczenia mierzonych parametrów. Jeżeli nic złego się nie dzieje, diody zapewniają realistyczne oświetlenie, natomiast gdy zostanie przekroczony któryś z parametrów, zaczynają intensywnie migać. Mierzone są: - moc - zużyta pojemność akumulatora - napięcie każdej celi pakietu - prąd (do 200A) - temperatura w dwóch punktach Sterownik oświetlenia posiada 4 kanały (2 po 350mA max., 2 po 20 mA), regulację jasności oraz 3 tryby: samolot, auto, łódź.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników