Teraz jest poniedziałek, 18 czerwca 2018, 05:08

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Olewanie klienta w abc-rc.pl
PostNapisane: czwartek, 16 maja 2013, 09:52 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 12 maja 2013, 18:31
Posty: 15
Wiek: 53
Lokalizacja: Chełmno
Witam. Nie myślałem, że mój pierwszy post będzie na temat nierzetelności sklepu abc-rc. Wczoraj z rana wysłałem zamówienie na części do mojego Pioneerka(zakupionego w tym sklepie). otrzymałem trzy e-mail, ostatni, że zamówienie w trakcie realizacji i tak zostało do dziś. Dzwonię więc i pytam o moje zamówienie, a Pani z rozbrajającą szczerością odpowiada że nie mają towaru i koniec. Ja się pytam po co chcą od nas adres e-mail, telefony jak i tak z tego nie korzystają? Czy tak trudno zadzwonić albo napisać? Ten sklep ma wielki minus.

_________________
Pozdrawiam Jacek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Olewanie klienta w abc-rc.pl
PostNapisane: czwartek, 16 maja 2013, 12:00 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 23 listopada 2012, 10:18
Posty: 25
Wiek: 48
Lokalizacja: Kraków
Wielki minus po jednym dniu i zakończonej sukcesem komunikacji ze sklepem? Trochę szybko. Napisz proszę na koniec jak wyglądała komunikacja i realizacja zamówienia. To jest ważniejsze niż sam brak towaru na magazynie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Olewanie klienta w abc-rc.pl
PostNapisane: czwartek, 16 maja 2013, 12:15 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 15 kwietnia 2012, 13:32
Posty: 469
Wiek: 37
Lokalizacja: Ostrołęka,Rydzewo
Trochę przesadzasz kolego Po jednym dniu taka opinia oj pojechałeś zdrowo po bandzie.

_________________
Pozdrawiam Tomek.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Olewanie klienta w abc-rc.pl
PostNapisane: czwartek, 16 maja 2013, 13:49 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 12 maja 2013, 18:31
Posty: 15
Wiek: 53
Lokalizacja: Chełmno
cyk napisał(a):
Trochę przesadzasz kolego Po jednym dniu taka opinia oj pojechałeś zdrowo po bandzie.

A na co miałem czekać. Wczoraj o godz.11,11 już wiedzieli ze nie mają tego towaru. Trudno zadzwonić?
samolocik napisał(a):
Wielki minus po jednym dniu i zakończonej sukcesem komunikacji ze sklepem? Trochę szybko. Napisz proszę na koniec jak wyglądała komunikacja i realizacja zamówienia. To jest ważniejsze niż sam brak towaru na magazynie.

Jaka komunikacja? Jak bym nie zadzwonił, to nie wiadomo kiedy bym dostał. Ostatni e-mail godz.11,11 cytat "Informujemy o zmianie statusu Twojego zamówienia nr xxxxx.
Twoje zamówienie jest w trakcie realizacji".
Części już zamówiłem w innym sklepie i juz mam potwierdzenie wysyłki. Pozdrawiam Jacek

_________________
Pozdrawiam Jacek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Olewanie klienta w abc-rc.pl
PostNapisane: czwartek, 16 maja 2013, 14:18 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 3 grudnia 2011, 22:25
Posty: 126
Wiek: 47
Lokalizacja: Gdynia / Nowy Targ
Tu nie chodzi tylko o brak towaru na magazynie a o brak powiadomienia klienta o tym fakcie.
Gdyby np. sklep miał następną dostawę za miesiąc, to Jacek czekałby ten czas bez powiadomienia go przez sklep?
Uważam, że w dbałości o każdego w tych czasach klienta, sklep powinien był, może nie narażać się na koszt telefonując, ale przynajmniej wysłać do niego e-maila. To kosztuje tylko chwilę czasu a pomaga zachować twarz i dobre imię.

Jacek, nie zrażaj się tak szybko do tego sklepu bo może akurat w tym momencie taka była karma :o)
Przecież jak kupowałeś Pioneer'ka to chyba wszystko było ok?

Nie działaj pochopnie, na pewno wszystko się wyjaśni.

_________________
Pozdrawiam, Jasiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Odp: Olewanie klienta w abc-rc.pl
PostNapisane: czwartek, 16 maja 2013, 14:28 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 28 marca 2010, 20:33
Posty: 845
Wiek: 44
Lokalizacja: Kraków
To jakies jaja. Po jednym dniu oczekujesz ze przesylka bedzie u Ciebie i dzwonisz? Moze zwyczajnie uprzedziles swoim telefonem kontakt z ich strony. Towar moga miec na kolejny dzien np. I wtedy nic dziwnego ze nie dzwonia do Ciebie. Dla mnie obsluga w tym sklepie jest wzorowa

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

_________________
Pozdrawiam Arkadiusz Mania - Rapier


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Odp: Olewanie klienta w abc-rc.pl
PostNapisane: czwartek, 16 maja 2013, 14:58 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 12 maja 2013, 18:31
Posty: 15
Wiek: 53
Lokalizacja: Chełmno
ramirez24 napisał(a):
To jakies jaja. Po jednym dniu oczekujesz ze przesylka bedzie u Ciebie i dzwonisz? Moze zwyczajnie uprzedziles swoim telefonem kontakt z ich strony. Towar moga miec na kolejny dzien np. I wtedy nic dziwnego ze nie dzwonia do Ciebie. Dla mnie obsluga w tym sklepie jest wzorowa

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Dla Ciebie może Jaja, ale dla mnie to olewanie. Nie kupuje pierwszy raz. Nie dawno kupowałem zębatkę do helika, która była na stanie w sklepie internetowym. Zamówiłem, dostałem potwierdzenie że szykują paczkę i po chwili telefon z Przeprosiny i informację że już nie ma tej zębatki i czy realizujemy resztę zamówienia. Jednak można inaczej. Koniec tematu - zakupy zrobione. Pozdrawiam Jacek

_________________
Pozdrawiam Jacek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Olewanie klienta w abc-rc.pl
PostNapisane: czwartek, 16 maja 2013, 15:05 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 11 maja 2010, 21:15
Posty: 6572
Wiek: 49
Lokalizacja: Śrem
Ostatnio zamawiałem w tym sklepie silnik. Był to wtorkowy wieczór, czyli po godz. 20.00 w czwartek do południa listonosz (nie kurier) przyniósł silnik do domu.
Przy zamawianiu warto jeszcze zwrócić uwagę czy towar jest na stanie ;)
Jacku a czy Ty też wszystko robisz na już?
Kto jest bez winy niechaj pierwszy rzuci kamieniem.
Zawsze mnie to irytowało, że umiemy wymagać od innych, zdecydowanie trudniej od samych siebie.

_________________
Pozdrawiam - Wojciech POL - 7728
Im większa wiedza tym mniejsze ego.
FILMY


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Olewanie klienta w abc-rc.pl
PostNapisane: czwartek, 16 maja 2013, 15:17 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 20 marca 2010, 17:16
Posty: 6269
Wiek: 35
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Jacek sklep ABC-RC jest bardzo lubiany , za to za sprawą jego właściciela Mirka, (leda_g na naszym forum) , cen, akcji pomocyjnych. Mają spory ruch chyba nie ma coś co rzucać że nie odpisali w ciągu kilku godzin pracy.


PS. mejle ze sklepu wysyła automat nie człowiek.

_________________
To bzykanie coś oznacza. Takie bzyczące bzykanie nie bzyka bez powodu.

pozdrawiam Marcin


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Olewanie klienta w abc-rc.pl
PostNapisane: czwartek, 16 maja 2013, 15:25 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 12 maja 2013, 18:31
Posty: 15
Wiek: 53
Lokalizacja: Chełmno
wojcio69 napisał(a):
Ostatnio zamawiałem w tym sklepie silnik. Był to wtorkowy wieczór, czyli po godz. 20.00 w czwartek do południa listonosz (nie kurier) przyniósł silnik do domu.
Przy zamawianiu warto jeszcze zwrócić uwagę czy towar jest na stanie ;)
Jacku a czy Ty też wszystko robisz na już?
Kto jest bez winy niechaj pierwszy rzuci kamieniem.
Zawsze mnie to irytowało, że umiemy wymagać od innych, zdecydowanie trudniej od samych siebie.

Tak. Zamawiany towar był na stanie.
Tak. Mam też sklep. Jak jest jakiś problem to dzwonie do klienta.
Tak. Aniołem nie jestem.
Tak. "Zawsze mnie to irytowało, że umiemy wymagać od innych, zdecydowanie trudniej od samych siebie" ?

_________________
Pozdrawiam Jacek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Olewanie klienta w abc-rc.pl
PostNapisane: czwartek, 16 maja 2013, 15:34 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 12 maja 2013, 18:31
Posty: 15
Wiek: 53
Lokalizacja: Chełmno
Meloow napisał(a):
Jacek sklep ABC-RC jest bardzo lubiany , za to za sprawą jego właściciela Mirka, (leda_g na naszym forum) , cen, akcji pomocyjnych. Mają spory ruch chyba nie ma coś co rzucać że nie odpisali w ciągu kilku godzin pracy.


PS. mejle ze sklepu wysyła automat nie człowiek.

Przepraszam, że uraziłem bardzo lubiany sklep.
Przepraszam, że nie mieli czasu dać znać o brakach.
Przepraszam, że podzieliłem się z Wami problemem.
Na koniec. Tak moja wina, że wysłałem zamówienie.
Na tym koniec. Pozdrawiam Jacek

_________________
Pozdrawiam Jacek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Olewanie klienta w abc-rc.pl
PostNapisane: czwartek, 16 maja 2013, 15:50 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 23 listopada 2012, 10:18
Posty: 25
Wiek: 48
Lokalizacja: Kraków
Jak to w życiu. Dla jednego tydzień w realizacji zamówienia jest OK dla drugiego brak natychmiastowej informacji i realizacj z dnia na dzień nie jest akceptowalny.
Dla większości z nas Twój problem nie jest problemem ponieważ jesteśmy w stanie czekać na informację 1-2 dni dłużej i stąd nasza taka a nie inna reakcja.
Aha, i nie przepraszaj nas bo nie ma za co :-)

PS. Nie wiem, czy sklep abc-rc jest lubiany bo zakupów u nich nie robię.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Olewanie klienta w abc-rc.pl
PostNapisane: czwartek, 16 maja 2013, 15:58 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 11 maja 2010, 21:15
Posty: 6572
Wiek: 49
Lokalizacja: Śrem
Jaccy1 napisał(a):
PS. mejle ze sklepu wysyła automat nie człowiek.
Przepraszam, że uraziłem bardzo lubiany sklep.
Przepraszam, że nie mieli czasu dać znać o brakach.
Przepraszam, że podzieliłem się z Wami problemem.
Na koniec. Tak moja wina, że wysłałem zamówienie.
Na tym koniec. Pozdrawiam Jacek

Zapomniałeś jeszcze przeprosić siebie :D

_________________
Pozdrawiam - Wojciech POL - 7728
Im większa wiedza tym mniejsze ego.
FILMY


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Olewanie klienta w abc-rc.pl
PostNapisane: czwartek, 16 maja 2013, 16:15 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 13 lutego 2013, 22:03
Posty: 141
Wiek: 39
Lokalizacja: Sosnowiec
Życzę Ci Jacku tylko takich problemów ze sklepami internetowymi. Ja nawet jak na żywo kupowałem nową pralkę, to sprzedawca wielce się zdziwił, że nie chcę pralki porysowanej całej u góry. Według niego robiłem focha i nigdzie idealnej sztuki nie znajdę. Dziwne, bo za tydzień miałem idealną sztukę w domu.

O nie uznaniu reklamacji za wysłany zniszczony sprzęt z electro.pl to nawet nie będę się rozpisywał, bo mnie do tej pory nerwy biorą. Odmowę reklamacji wysłali pocztą 10 dni po odebraniu przesyłki, tylko po to, bym całej reszty majdanu za ponad 5000zł nie odesłał. Telefonicznie nie udzielali ŻADNEJ informacji. To jest sklep który ma sporo za uszami i którego szczerze nie polecam.

_________________
Pozdrawiam Mariusz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Olewanie klienta w abc-rc.pl
PostNapisane: czwartek, 16 maja 2013, 21:03 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 3 października 2010, 10:07
Posty: 206
Wiek: 63
Lokalizacja: Czechowice Dziedzice
Ilu klientów, tyle może być zdań. Ja mam zupełnie odmienne. Już kilkakrotnie zamawiałem w tym sklepie i jak dotąd, jestem zadowolony z rzeczowości i szybkości obsługi. Po prostu, miałeś pecha. Przypadek?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Olewanie klienta w abc-rc.pl
PostNapisane: piątek, 17 maja 2013, 15:34 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 2 sierpnia 2012, 19:24
Posty: 128
Wiek: 21
Lokalizacja: Gracze
Sklep ma wzorową obsługę paczuszki zostają wysłane szybciutko nie mam żadnych zastrzeżeń do tego sklepu.

_________________
Pozdrawiam Maciek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Olewanie klienta w abc-rc.pl
PostNapisane: niedziela, 19 maja 2013, 17:14 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 16 marca 2013, 23:30
Posty: 19
Wiek: 18
Lokalizacja: Sanok
U mnie nie było problemów z zamówieniami w abcrc. Kiedyś zamówiłem tkaninę szklaną o danej gramaturze. Na drugi dzień otrzymałem wiadomości o aktualizacji statusu zamówienia. Chwilę po tym P. Mirek napisał mi o braku tego materiału na stanie, proponując mi w zamian inny. Obsługa według mnie wymarzona jak na taki sklep. Zero stresu, że coś pójdzie nie tak. Nawet jakby, to reklamacja działa natychmiastowo i bez problemów. Tak więc należy czekać i nie być narwanym ;)

_________________
"W sytuacji zagrożenia najlepiej jest mieć prędkość, wysokość i rozum. Ostatecznie mogą wystarczyć dwa elementy z wyżej wymienionych"
Nasz szajsbuk:Sanok Rc
Pozdrawiam!
Łukasz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Olewanie klienta w abc-rc.pl
PostNapisane: niedziela, 19 maja 2013, 18:53 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 12 maja 2013, 18:31
Posty: 15
Wiek: 53
Lokalizacja: Chełmno
Młody napisał(a):
U mnie nie było problemów z zamówieniami w abcrc. Kiedyś zamówiłem tkaninę szklaną o danej gramaturze. Na drugi dzień otrzymałem wiadomości o aktualizacji statusu zamówienia. Chwilę po tym P. Mirek napisał mi o braku tego materiału na stanie, proponując mi w zamian inny. Obsługa według mnie wymarzona jak na taki sklep. Zero stresu, że coś pójdzie nie tak. Nawet jakby, to reklamacja działa natychmiastowo i bez problemów. Tak więc należy czekać i nie być narwanym ;)

A może by tak Kolega czytał ze zrozumieniem, a potem by się wypowiadał?

_________________
Pozdrawiam Jacek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Olewanie klienta w abc-rc.pl
PostNapisane: niedziela, 19 maja 2013, 18:58 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 20 marca 2010, 17:16
Posty: 6269
Wiek: 35
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Jacku , kolega chyba przeczytał coś powypisywał i przedstawił własne doświadczenie z tym sklepem, Cóż według mnie robisz burzę w szklance wody. Masz do tego pełne prawo, ale nie podoba mnie się twoje podejście do innych userów. Co mamy cię po pupie poklepać ,czy może zadzwonić w twoim imieniu do Mirka, bo już nie rozumiem co chcesz abyśmy Ci tu napisami.

_________________
To bzykanie coś oznacza. Takie bzyczące bzykanie nie bzyka bez powodu.

pozdrawiam Marcin


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Olewanie klienta w abc-rc.pl
PostNapisane: niedziela, 19 maja 2013, 19:27 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 20 marca 2010, 17:47
Posty: 5488
Wiek: 46
Lokalizacja: Józefów (ten koło Błonia)
Jaccy1 napisał(a):
Młody napisał(a):
U mnie nie było problemów z zamówieniami w abcrc. Kiedyś zamówiłem tkaninę szklaną o danej gramaturze. Na drugi dzień otrzymałem wiadomości o aktualizacji statusu zamówienia. Chwilę po tym P. Mirek napisał mi o braku tego materiału na stanie, proponując mi w zamian inny. Obsługa według mnie wymarzona jak na taki sklep. Zero stresu, że coś pójdzie nie tak. Nawet jakby, to reklamacja działa natychmiastowo i bez problemów. Tak więc należy czekać i nie być narwanym ;)

A może by tak Kolega czytał ze zrozumieniem, a potem by się wypowiadał?


Ja bym proponował przeczytanie ze zrozumieniem regulaminu naszego forum z naciskiem na fragment o avatarach :nieufny:

_________________
Edge...
Pozdrawiam Adam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  

57,678,428 Wyświetlone Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL