RcClub.eu
https://rcclub.eu/

250-tka lifting
https://rcclub.eu/viewtopic.php?f=21&t=9913
Strona 1 z 2

Autor:  piotrek75 [ niedziela, 19 marca 2017, 17:08 ]
Tytuł:  Re: 250-tka lifting

1:0 dla drużyny syna :D
Chłopaki to ,że chcę zmienić kontroler nie wynika z jakiejś mojej fanaberi. Jak by dało radę to w ogóle dał bym sobie z tym spokój, ponieważ uważam, że kk to dobry kontroler i jeśli by była możliwość wyeliminowania palenia się regli to bym przy nim pozostał i nic nowego nie kupował.
Z Hubertem rozważaliśmy możliwość , że regle głupieją i się palą z powodu złej komunikacji z kk. Ale przyszła mi taka myśl, że może komunikacja jest ok, tylko regle są za słabe do silników.
Silniki mam takie https://abc-rc.pl/silnik-tarot-mt-2206- ... t-tl-400h8 i w opisie nie ma nic jaki jest zalecany do nich regulator.
Pierwsze regle miałem te i paliły się jeden po drugim https://abc-rc.pl/Emax-ESC-BLHeli-12A
A teraz mam te http://rc-planeta.pl/pl/blheli/1176-reg ... rone-.html i też się już jeden spalił.
Może Wy coś sensownego wymyślicie
Edyta
Sprawa chyba się wyjaśniła dołożyli takie wykresy których jak kupowałem te silniki nie było, 12A to za mało :(

Autor:  Artu [ niedziela, 19 marca 2017, 18:01 ]
Tytuł:  Re: 250-tka lifting

Mi wychodzi, że regulatory powinny być przynajmniej 18-20A do tych silników... ale mogę się mylić.

Nie doczytałem o wykresach... :oops:

Autor:  Ellipsis [ niedziela, 19 marca 2017, 18:21 ]
Tytuł:  Re: 250-tka lifting

Najprościej to je po prostu zmierzyć takim modelarskim wato-amperomierzem.

Autor:  piotrek75 [ niedziela, 19 marca 2017, 21:13 ]
Tytuł:  Re: 250-tka lifting

Chyba daruję sobie mierzenie. Z wykresów jasno wynika że te silniki pobierają od 15 do 21A, tak więc Artur wiele się nie machnąłeś w zasadzie wcale. Pozostaje mi wymiana regli i chyba będzie po kłopocie. No i zostaje kk. Tym razem obiecuję że nagram film z oblotu .

Autor:  misiekkk [ poniedziałek, 20 marca 2017, 01:52 ]
Tytuł:  Re: 250-tka lifting

Ja mam 2 coptery na KK 2.0 i latają już 2 lata bez żadnych problemów, więc winy szukaj gdzieś indziej.

Autor:  Artu [ poniedziałek, 20 marca 2017, 05:56 ]
Tytuł:  Re: 250-tka lifting

Mariusz, z takimi samymi silnikami (MT2206III) i z regulatorami 12A :roll:

Autor:  misiekkk [ poniedziałek, 20 marca 2017, 17:13 ]
Tytuł:  Re: 250-tka lifting

Nie - silniki i regulatory zupełnie inne, chciałem wyrazić opinię, że KK w jakiś magiczny sposób upala regle.
W jednym mam jeszcze regle TP18A jak ktoś jest tak stary i pamięta o co chodzi ;-) Na fast przeprogramowane ;-)

Autor:  piotrek75 [ poniedziałek, 20 marca 2017, 21:18 ]
Tytuł:  Re: 250-tka lifting

Wy tu gadu gadu a ja nic nie zrobiłem, jak zwykle. Ale mam regle i to jest to.;-)

Autor:  piotrek75 [ wtorek, 21 marca 2017, 22:26 ]
Tytuł:  Re: 250-tka lifting

Coś tam dzisiaj podłubałem. Regulatory trochę na wyrost, ale takie mam i nie zamierzam innych kupować.
Załącznik:
WP_20170321_21_33_57_Pro.jpg
WP_20170321_21_33_57_Pro.jpg [ 221.48 KiB | Przeglądane 10574 razy ]

Załącznik:
WP_20170321_21_36_41_Pro.jpg
WP_20170321_21_36_41_Pro.jpg [ 245.35 KiB | Przeglądane 10574 razy ]

Załącznik:
WP_20170321_21_41_15_Pro.jpg
WP_20170321_21_41_15_Pro.jpg [ 204.66 KiB | Przeglądane 10574 razy ]

Załącznik:
Komentarz: I mała przymiarka
WP_20170321_21_50_30_Pro.jpg
WP_20170321_21_50_30_Pro.jpg [ 222.37 KiB | Przeglądane 10574 razy ]

Autor:  marcelizor [ piątek, 24 marca 2017, 21:27 ]
Tytuł:  Re: 250-tka lifting

CC3D ma możliwość podłączenia baro. Zdaje się, że od wersji 10. http://www.youtube.com/watch?v=XeyPtQ203K8

Autor:  RobUk [ piątek, 24 marca 2017, 21:41 ]
Tytuł:  Re: 250-tka lifting

Ma latać, nie wisieć, własnie modernizuję jedną z moich 250'tek, która do tej pory lata na Naze32 v5, bez "Baro", przy okazji "zdjąłem" z niej ponad 70g (oczywiście nie samo ESC tyle ważyło), które miałem ponad dwa lata i w końcu zdechło :) a właściwie osobiście ESC "zdechłem" spadając z wysokości około 100m plackiem na glebę. Na szczęście obyło się bez złamań :)
Tylko śrubka mocująca chłodzenie puściła i się przegrzał był.
Zmieniłem na ESC DYS 20A z softem BLHeli 14.2

Autor:  marcelizor [ piątek, 24 marca 2017, 21:46 ]
Tytuł:  Re: 250-tka lifting

Ja również nie używam baro, tak jak mówisz, to ma latać. Szybko... :mrgreen:

Autor:  Osa [ piątek, 24 marca 2017, 22:22 ]
Tytuł:  Re: 250-tka lifting

RobUk2 napisał(a):
piotrek75 napisał(a):
Dzięki. Ale ten kontroler który linkowałem jest zły? Trochę zależy mi na baro. Cc3d go nie ma, a ja czasami chciałbym też zawiesić coptera żeby się rozejrzeć np.

"Zawiesić" 250kę ??
Myślałem cały czas, że 250ki są do ścigania :):):):):)



A co to hasełko się zapomniało i od razu nowe konto się tworzy?

Autor:  Addriano1 [ piątek, 24 marca 2017, 22:25 ]
Tytuł:  Re: 250-tka lifting

RobUk napisał(a):
... a właściwie osobiście ESC "zdechłem" spadając z wysokości około 100m plackiem na glebę.

A tak z czystej ciekawości Robert co Ty robiłeś 250tką na 100m?



Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Autor:  RobUk [ sobota, 25 marca 2017, 00:24 ]
Tytuł:  Re: 250-tka lifting

Opiszę ci na PW :)

Autor:  piotrek75 [ sobota, 25 marca 2017, 15:21 ]
Tytuł:  Re: 250-tka lifting

Chłopaki przecież napisałem że koncepcja się zmieniła i wymieniam tylko regle, a Fc to kk2.15mini :D

Autor:  RobUk [ sobota, 25 marca 2017, 18:51 ]
Tytuł:  Re: 250-tka lifting

Spoko Piotruś :)
Byle działało :)
I byle latało :)

Edyta:

A propo's ile ci to twoje cudko WTF ? (Weight To Fly)

Autor:  piotrek75 [ sobota, 15 kwietnia 2017, 22:40 ]
Tytuł:  Re: 250-tka lifting

Rob, jak go skończę to zważę.
Dzisiaj wygospodarowałem trochę czasu i cosik tam podłubałem :-).
W trakcie wyszło parę mankamentów, ale sobie poradzę. Jednak zdecydowałem się na inne regulatory. Co tam dzisiaj nadłubałem widać na zdjęciach. Wracając do mankamentów, to okazało się, że na pdb uwalony jest stabilizator 5V, który już wylutowałem i chyba mam w przydasiach coś na wymianę. Przy okazji chyba wlutuję też kondensator, tak na wszelki wypadek;-) , okazało się też, że muszę wymienić jeden silnik, a że mam jeszcze kilka to tu też nie widzę problemu:-)
Załącznik:
WP_20170415_22_01_58_Pro.jpg
WP_20170415_22_01_58_Pro.jpg [ 2.37 MiB | Przeglądane 10421 razy ]

Załącznik:
WP_20170415_22_00_59_Pro.jpg
WP_20170415_22_00_59_Pro.jpg [ 267.11 KiB | Przeglądane 10421 razy ]

Załącznik:
WP_20170415_22_07_21_Pro (2).jpg
WP_20170415_22_07_21_Pro (2).jpg [ 80.28 KiB | Przeglądane 10421 razy ]

Załącznik:
WP_20170415_22_01_07_Pro.jpg
WP_20170415_22_01_07_Pro.jpg [ 253.41 KiB | Przeglądane 10421 razy ]


Załącznik:
WP_20170415_22_01_24_Pro.jpg
WP_20170415_22_01_24_Pro.jpg [ 261.47 KiB | Przeglądane 10421 razy ]

Załącznik:
WP_20170415_22_54_54_Pro.jpg
WP_20170415_22_54_54_Pro.jpg [ 254.12 KiB | Przeglądane 10421 razy ]

Autor:  Ellipsis [ niedziela, 16 kwietnia 2017, 07:20 ]
Tytuł:  Re: 250-tka lifting

A nie lepiej zamiast tego szczelnego kokona z taśmy izolacyjnej dla regulatorów wsadzić je w termokurczkę żeby miały jednak jakiś przepływ powietrza?

Autor:  piotrek75 [ niedziela, 16 kwietnia 2017, 10:58 ]
Tytuł:  Re: 250-tka lifting

Mam fajną cieniuśką taśmę, a i widziałem że dużo kolegów też robi w ten sposób. Ale jeśli regle będą się mocno grzać to pewnie zrobię jak piszesz.
Na razie święta więc daje sobie spokój z dłubaniem;-)

Autor:  japim [ środa, 19 kwietnia 2017, 08:20 ]
Tytuł:  Re: 250-tka lifting

Mocowanie regli OK. Zeby termokurczka odpowiednio trzymala regle to musi tez byc obciagnieta i tez sie robi kokon. A w przypadku koniecznosci wymiary regla dochodzi koniecznosc demontazu silnika lub calego ramienia - zeby zalozyc nowa termokurczke. A tak tasmia ziup i mozna wymieniac ESC. Moj syn dodatkowo na regulator naklada cienka blaszke alu (taki ceownik - protektor mechaniczny) - co by smigielka nie katowaly ESC w czasie crashu. Juz nie zlicze ile ESC skonczylo u nas swoj zywot po odpadnieciu co bardziej niezbednych elementow z plytki po uderzeniu... - glownie kondensatorow.

Autor:  piotrek75 [ niedziela, 23 kwietnia 2017, 13:45 ]
Tytuł:  Re: 250-tka lifting

Dzięki. Zobaczymy w praniu. Ale mam teraz wątpliwość czy soft do kk2.15 jest taki sam jak do kk mini. Co prawda wgrałem soft który linkował kiedyś Marek bez problemu do mini i działa, ale mimo tego mam wątpliwości. To też okaże się chyba w praniu;-)

Autor:  RobUk [ niedziela, 23 kwietnia 2017, 19:41 ]
Tytuł:  Re: 250-tka lifting

To samo mi się nasunęło, ja moje ulokowałem pomiędzy górnym i dolnym "pokładem" (RoboCat ma taką konstrukcję) i od przodu zrobiłem taki a'la tunel z czarnej sztywnej folii zagarniający trochę powietrze w czasie lotu co by owiewało ESC i póki co się sprawdza bo moje ESC są w zasadzie zimne. Nie wiem jak i czy wpływa to na aerodymamike lotu (wątpię żeby cokolwiek bo za przeproszeniem popierdziela że .....) w każdym razie nie zakrywałem. Myślałem umieścić tak jak u ciebie na ramionach ale doszedłem do wniosku, że schowane będą wyglądały lepiej. W drugiej wyścigówce mam na wierzchu tylko w termokurczkach i jest ok, jednocześnie śmigła je chłodzą i powietrze w czasie lotu bo są na górnej powierzchni ale nie tuż pod łopatami tylko praktycznie w okolicy końców łopat napograniczu ramion i "kadłuba".

Autor:  piotrek75 [ niedziela, 7 maja 2017, 20:01 ]
Tytuł:  Re: 250-tka lifting

Bez filmu się nie liczy ;)

Wyszło kilka baboli w trakcie oblotu, największy to, to, że po zmianie regli niestety nie wydalają akumulatory i musiałem gaz ustawić na 80% żeby móc spokojnie polatać, reszta to pierd....
Na razie oblot bez kamery i fpv , na zdjęciach poniżej quad z i bez kamery i nadajnika, waga tak sobie, myślałem , że będzie lżej.
Ogólnie jednak jestem zadowolony bo w końcu coś ulotniłem :D
Apropos regli, rewelacja, nic się nie grzeje, silniki reagują super.
Tylko po takiej przerwie trzeba się uczyć latać na nowo :evil: :D
Załącznik:
WP_20170507_19_42_35_Pro.jpg
WP_20170507_19_42_35_Pro.jpg [ 236.51 KiB | Przeglądane 9952 razy ]

Załącznik:
WP_20170507_19_41_08_Pro.jpg
WP_20170507_19_41_08_Pro.jpg [ 223.5 KiB | Przeglądane 9952 razy ]

Załącznik:
WP_20170507_19_40_14_Pro.jpg
WP_20170507_19_40_14_Pro.jpg [ 212.47 KiB | Przeglądane 9952 razy ]

Autor:  RobUk [ niedziela, 7 maja 2017, 22:17 ]
Tytuł:  Re: 250-tka lifting

No i supcio dość spokojnie się zachowuje :) przynajmniej tak wygląda więc podczep jakiegoś mniejszego akumulatora i zobacz jak będzie latał, ja dzisiaj mojemu złamałem "rękę" ..... po 2 latach latania ... przygrzmociłem w asfalt na krótko po starcie okazało się, że źle ustawiony miałem mod i zamiast do przodu pognać po pchnięciu manetki do przodu wyrwał z kopyta i zaraz zrobił fikołka ;)
Spotkałem ludzi będąc na łące, ci pokazali mi miejsce gdzie latają, posz.... pojechałem tam do nich i .... to jacyś wariaci!!!

... właśnie myślę kupić ZMR250 bo to twoje to chyba właśnie taka rama ?

Autor:  piotrek75 [ poniedziałek, 8 maja 2017, 08:57 ]
Tytuł:  Re: 250-tka lifting

Ja kupiłem qav-250, ale patrząc na zmr to nie za bardzo widzę różnicy.

Autor:  RobUk [ poniedziałek, 8 maja 2017, 18:43 ]
Tytuł:  Re: 250-tka lifting

No właśnie :)
Znaczy ... kopia :) tylko ... który to oryginał ?

Autor:  piotrek75 [ sobota, 17 czerwca 2017, 20:23 ]
Tytuł:  Re: 250-tka lifting

W czwartek odwiedził nasze lotnisko kolega latający racerem tylko i wyłącznie w goglach, nie umie latać bez (:) :opad: byłem w szoku ta kropka na filmie to moja 250 później wrzucę filmik z mojego coptera z wspólnego lotu

I obiecany drugi film

Autor:  piotrek75 [ poniedziałek, 23 października 2017, 21:36 ]
Tytuł:  Re: 250-tka lifting

Nic nie robię tylko rozkręcam i skręcam :D , a przy okazji Was dręczę dziwnymi pytaniami :oops:
Po ostatnich przeróbkach copterów zostało mi parę rzeczy :D i grzech ich nie wykorzystać. Moja 250-tka już tyle razy była przerabiana, że straciłem rachubę ;)
Tyle tytułem wstępu.
Na zdjęciach widać co chcę z nią zrobić i miło by było gdybyście ewentualnie napisali jakieś sugestie, plan jest taki żeby ulotnić coptera na Nazie która mi została z Dat cat-a i wyposażyć ją w gimbal który też został z tegoż coptera. Docelowo jeszcze chyba założę jakieś helikowe podwozie, a może ktoś ma na zbyciu to chętnie odkupię. Układ jak na zdjęciach, czyli elektronika na dole, aku na górze, gimbal albo na górze albo na nosie. Reszta bez zmian czyli zasilanie 3S, regle 20A, silniki Tarota.
Załącznik:
WP_20171023_21_39_31_Pro-640x480.jpg
WP_20171023_21_39_31_Pro-640x480.jpg [ 74.81 KiB | Przeglądane 9570 razy ]

Załącznik:
WP_20171023_21_39_44_Pro-640x480.jpg
WP_20171023_21_39_44_Pro-640x480.jpg [ 85.47 KiB | Przeglądane 9570 razy ]

Załącznik:
WP_20171023_21_39_56_Pro-640x480.jpg
WP_20171023_21_39_56_Pro-640x480.jpg [ 79.18 KiB | Przeglądane 9570 razy ]

Jeszcze kilka słów na temat FPV. Trochę mało jest miejsca na tej ramie i rozważam zakup czegoś takiego z HK https://hobbyking.com/en_us/run-cam-docking.html albo takiego https://hobbyking.com/en_us/quanum-mobi ... -port.html , obie kamery mam więc w sumie różnicy zbytnio nie ma 8-) , ale nie wiem jak to się sprawuje i tu jest pies pogrzebany :(

Autor:  japim [ wtorek, 24 października 2017, 08:25 ]
Tytuł:  Re: 250-tka lifting

Napisałeś co chcesz z nią zrobić, ale nie napisałeś po co - w sensie co chcesz osiągnać.
Pytanie 1. Czy planujesz jeszcze kamerę analogową do podglądu na żywo - bez opóźnień?
Pytanie 2. Czy uwzględniasz ryzyko rozbicia?
Pytanie 3. Jaki styl latania chcesz uskuteczniać taką konstrukcją?

Latanie tak małym i "zwinnym" quadem z kametą FPV zamontowaną na gimbalu - ma kilka wad:
1. obraz z kamery ma opóźnienie - do agresywniejszych fikołków raczej nie teges.
2. quad z takim gimbalem do lekkich nie bedzie należał - a w połączeniu z małymi śmigiełkami jego napęd do efektywności będzie też miał bardzo daleko.
3. Mając obraz FPV zawsze ustabilizowany - łatwo będzie o kraksę, bo nie będziesz wiedział w jakiej realnej pozycji znajdować się będzie rama w czasie wykonywania zakrętów. Chyba, że włączysz tryb angle - i quad nie będzie przechylał się więcej niż 10 - 15 stopni. Inaczej w zakręcie/przechyle może nie starczyć mocy na utrzymanie wysokości lotu.
4. w połączeniu do punktu 2. do jakiś dłuższych lotów będziesz potrzebował większej baterii i tu zaczyna się spirala śmierci. Większy pakiet - potrzebny większy ciąg - więcej prądu do jego uniesienia, większy pakiet itd itd. Masa rośnie ale czas lotu wcale drastycznie się nie wydłuża - nie mówiąc o tym, że w przypadku kraksy masa i bezwładność zaczyna działać bardzo na niekorzyść i prowadzi do zwiększonych uszkodzeń.

Autor:  piotrek75 [ wtorek, 24 października 2017, 16:15 ]
Tytuł:  Re: 250-tka lifting

Raczej quad ma służyć do filmowania, a nie szaleństw. Chodzi o to, że z dużym quadro, albo z jeszcze większą heksą wszędzie się nie da latać i co tu dużo mówić są średnio wygodne w użyciu, chociaż mam oba coptery składane to i tak zajmują sporo miejsca w bagażniku, 250-tka mieści się w wygodnej walizeczce czy choćby w plecaku i zawsze można ją mieć pod ręką

Autor:  japim [ wtorek, 24 października 2017, 17:25 ]
Tytuł:  Re: 250-tka lifting

Czyli cos ala DJI Mavic? Maly nosiciel kamery HD na gimbalu :)

Jak tak to spoko - bedzie latac. Tylko tak jak powiedzialem - tryb angle.
A jak dorzucisz antene GPS to nawet samo wroci do nogi.

Autor:  piotrek75 [ wtorek, 24 października 2017, 20:13 ]
Tytuł:  Re: 250-tka lifting

No właśnie o to mi chodzi, Gps też będzie, jedynie nie mogę namierzyć jakiegoś rozsądnego rozwiązania na mini podwozie, jak nie znajdę to będę drukować
Apropos drukowania, przeglądam różne strony z elementami drukowanymi i szukam jakiegoś adaptera z damperami do montażu tego gimbala i jakoś nic mi nie podchodzi, może Wam coś kiedyś się omsknęło, był bym wdzięczny za pomoc, konkretnie szukam jakiegoś rozwiązania żeby jednak zamontować ten gimbal na nosie, a nie na górze

Autor:  japim [ czwartek, 26 października 2017, 14:49 ]
Tytuł:  Re: 250-tka lifting

Gdybyś podrzucił zdjęcie gimbala w lepszej jakości to możnaby coś doradzić. W tej chwili to takie maleństwo, że nie widać jak on się kończy i co można zastosować.

Autor:  RobUk [ czwartek, 26 października 2017, 22:01 ]
Tytuł:  Re: 250-tka lifting

Kurcze podoba mi się ten ZMR, można go fajnie dodrukować ;)
Widziałeś to ?
https://www.thingiverse.com/thing:1218008
albo to:
https://www.thingiverse.com/thing:916537
albo to:
https://www.thingiverse.com/thing:875394
Z tym że 250 jest wygodna to prawda Piotrze, jeszcze jak masz składaną i z łopatkami na zawiasach to już wogóle. Po złożeniu mozna w kieszeń wsadzić (spora kieszeń wymagana). :P

Autor:  piotrek75 [ niedziela, 29 października 2017, 18:01 ]
Tytuł:  Re: 250-tka lifting

Dzięki Rob i to coś już się drukuje https://www.thingiverse.com/thing:916537 w najniższej wersji :D
Co do gimbala to już sobie poradziłem , jak się wydrukuje to pokażę. Drukuję tylko samo mocowanie bez mocowania kamery https://www.thingiverse.com/thing:688504 martwi mnie tylko rozstaw otworów ale jakoś dopasuję :D
Załącznik:
image1.jpeg
image1.jpeg [ 616.09 KiB | Przeglądane 9460 razy ]

Autor:  piotrek75 [ środa, 1 listopada 2017, 20:01 ]
Tytuł:  Re: 250-tka lifting

Zbytnio mi się nie spodobał i wydruk i sam pomysł gimbala ze zdjęcia, więc zacząłem sam coś tam kombinować i z kreski na kreskę coraz bardziej mi się podoba ten program :D
Załącznik:
gim1.png
gim1.png [ 153.36 KiB | Przeglądane 9443 razy ]

To jest element który będzie zamontowany w copterze, jeszcze dzisiaj spróbuję go druknąć :D

Autor:  Ellipsis [ środa, 1 listopada 2017, 22:16 ]
Tytuł:  Re: 250-tka lifting

Warto od razu tak rysować element żeby go potem nie trzeba było obracać przed wydrukiem. Czyli położyć go w najlepszej możliwej pozycji.

Autor:  piotrek75 [ środa, 1 listopada 2017, 22:42 ]
Tytuł:  Re: 250-tka lifting

Powoli, powoli, bardzo powoli ale zaczynam ogarniać, stwierdziłem że jak będzie gimbal całkiem zaprojektowany to go wydrukuję, bo po co marnować materiał, poniżej moje dzisiejsze wypociny :D
Załącznik:
gim3.png
gim3.png [ 140.76 KiB | Przeglądane 9417 razy ]

Załącznik:
gim2.png
gim2.png [ 142.46 KiB | Przeglądane 9417 razy ]

Załącznik:
gim4.png
gim4.png [ 149.32 KiB | Przeglądane 9413 razy ]

Załącznik:
gim5.png
gim5.png [ 149.61 KiB | Przeglądane 9413 razy ]

Jeszcze muszę go dopracować (otwory pod silnik, ramię , szufladkę na mobiusa) i biorę się za dupkę :D w sensie tam będzie mocowanie gps i fpv i chyba leda od nazy :D
Edyta :lol: :lol:
Ja osioł, ja osioł :lol: zapisałem sobie projekt jako stl. czyli projekt od nowa :cry:
Edyta 2 :D
Na pocieszenie przymierzyłem narty :D , a poprawnie płozy :D
Załącznik:
WP_20171101_23_04_07_Pro-640x480.jpg
WP_20171101_23_04_07_Pro-640x480.jpg [ 85.93 KiB | Przeglądane 9409 razy ]

Autor:  piotrek75 [ poniedziałek, 6 listopada 2017, 22:19 ]
Tytuł:  Re: 250-tka lifting

I po co ten DSM i po co? :D
Nic nie robię tylko rysuję , jak rysuję to wygląda ok , jak narysuję 100 razy obrócę i pooglądam to wychodzi że to bym zmienił, tamto bym zmienił :(
Moje wypociny , ale już nieaktualne, jednak gdyby się komuś spodobało to udostępnię
Załącznik:
Bez tytułu1.png
Bez tytułu1.png [ 215.85 KiB | Przeglądane 9382 razy ]

Załącznik:
Bez tytułu2.png
Bez tytułu2.png [ 209.38 KiB | Przeglądane 9382 razy ]

Załącznik:
Bez tytułu.png
Bez tytułu.png [ 160.53 KiB | Przeglądane 9382 razy ]

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/