Teraz jest czwartek, 15 listopada 2018, 16:51

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Elanor F3P 2014 - Mylar
PostNapisane: piątek, 3 stycznia 2014, 00:09 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 20 marca 2010, 17:29
Posty: 5574
Wiek: 41
Lokalizacja: Huddersfield - taka dziura w UK :P
Jak zapewne czesc bywalcow dzialu halowego zauwazyla - ostatnio wciagnelo mnie latanie precyzyjne .....
W tej chwili latam modelem Elanor 2013 - model z bialego paskudztwa - frezowany.
Niestety rzucilo mnie sie na ten pusty leb i sprawilem sobie wersje 2014 - Mylar.
Za porada Alana (producenta) naped bedzie stanowil silnik Glavak z weglowym 11" smiglem.....
Elektrony dostarcza pakiety 120mAh - powinno ich na okolo 4 minuty lotu wystarczyc :)
Wykonanie modelu jest po prostu super, instrukcja na chwile obecna jest w fazie produkcji ale Alan dostarcza wszystko co potrzeba mailowo.
Tradycyjnie juz wszelkie "dziury" - zwane takze otworami ;) sa wyciete - wiec nie ma najmniejszej obawy, ze wklei sie opretowanie w zlym miejscu - instrukcja ponadto szczegolowo podaje dlugosc pretow z dokladnoscia co do 1mm !!!!!!!!!!!!
Waga w jaka celuje na gotowo do lotu to 80g z pakietem Optipower 120mAh .
Serwa jakie planuje uzyc to 1xJR318 na lotkach oraz 2x dymond 47S na zadku.
Silnik to wspomniany Glavak 40W (to nie sa Watty - taka nazwa tylko ) i YGE 8S.

Planuje kilka zdjec z budowy zrobic - poki co jednak filmik z zawodow - model kolegi ;)
To jest program B - mam ambicje latac go w przyszlym roku (:)


_________________
Pozdrawiam Robert vel mammuth .
Wiele osob znajacych mnie tylko z "netu" podejrzewa, ze jestem aroganckim chamem.
Wszystko zmienia sie jak juz mnie poznaja osobiscie ...... maja pewnosc

jesli pomoglem - to kliknij >>> POMOGL <<<


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Elanor F3P 2014 - Mylar
PostNapisane: piątek, 3 stycznia 2014, 23:03 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 27 listopada 2012, 14:53
Posty: 271
Wiek: 50
Lokalizacja: Smólnik k/Włocławka
Trzymam kciuki i czekam na zdjęcia.

_________________
pozdrawiam Jacek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Elanor F3P 2014 - Mylar
PostNapisane: poniedziałek, 6 stycznia 2014, 12:04 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 marca 2012, 08:05
Posty: 371
Wiek: 59
Lokalizacja: Słupsk
Słonik nie oszukuj, modele aż tak wolno nie latają :-).
Normalnie aż niewiarygodne jak to wolno lata !!!

_________________
Pozdrawiam
Tomek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Elanor F3P 2014 - Mylar
PostNapisane: poniedziałek, 6 stycznia 2014, 16:10 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 20 marca 2010, 17:29
Posty: 5574
Wiek: 41
Lokalizacja: Huddersfield - taka dziura w UK :P
1/2 lutego odbeda sie zawody w UK - producent/projektant tego wlasnie modelu na nasze zaproszenie postanowil do nas przyjechac :)
Oto jego filmik z oblotu ;)
http://www.youtube.com/watch?v=Jmr0_vm9 ... okvLH9JZkA

_________________
Pozdrawiam Robert vel mammuth .
Wiele osob znajacych mnie tylko z "netu" podejrzewa, ze jestem aroganckim chamem.
Wszystko zmienia sie jak juz mnie poznaja osobiscie ...... maja pewnosc

jesli pomoglem - to kliknij >>> POMOGL <<<


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Elanor F3P 2014 - Mylar
PostNapisane: poniedziałek, 6 stycznia 2014, 22:16 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 1 kwietnia 2010, 23:01
Posty: 110
Wiek: 53
Lokalizacja: Kraków
A konstruktor to szachista czy kierowca walca?

_________________
Wojtek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Elanor F3P 2014 - Mylar
PostNapisane: poniedziałek, 6 stycznia 2014, 22:20 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 20 marca 2010, 17:47
Posty: 5648
Wiek: 46
Lokalizacja: Józefów (ten koło Błonia)
Kierowca walca grający w szachy, a model lata na sznurkach ciągniętych przez ślimaki. Sorry za OT ale to tak woooooolnooooo laaaataaaa......

_________________
"... Żubr i pewność to dwa pojęcia które nie zawsze da się pogodzić przy tym poziomie dokumentacji..."
cyt. autor jędrek (pwm.org.pl)
Pozdrawiam Adam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Elanor F3P 2014 - Mylar
PostNapisane: wtorek, 7 stycznia 2014, 16:41 
Online
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 5 października 2011, 11:39
Posty: 1234
Wiek: 52
Lokalizacja: Ełk
zasnąć można 8-)

_________________
Pozdrawiam Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Elanor F3P 2014 - Mylar
PostNapisane: czwartek, 16 stycznia 2014, 13:02 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 20 marca 2010, 17:29
Posty: 5574
Wiek: 41
Lokalizacja: Huddersfield - taka dziura w UK :P
kesto napisał(a):
zasnąć można 8-)

Moze jak ktos z boku patrzy to tak ale uwierz mi, ze pilot latajac tym ma adrenaline na calkiem niezlym poziomie LOL
Budowa takiego cacka to nawet 30h jesli sie sie buduje z uzyciem 10 rodzajow kleju, kazdy precik sie szlifuje i tak dalej - a lekkie dotkniecie gleby konczy sie zazwyczaj na pozbieraniu patyczkow z depronu LOL - strefa zgniotu konczy sie na ogonie ;)

Zdjecie z budowy .
Załącznik:
mylar elanor.jpg
mylar elanor.jpg [ 116.84 KiB | Przeglądane 2886 razy ]


Budowa idzie pomalutku do przodu - tym razm bez zadnego pospiechu i parcia - model jest jako zapasowy na zawody EIM.
Nie ma co za duzo sie rozpisywac, jak i poprzednia wersja model sklada sie sam - w jednym miejscu odcialem moze z pol mm depronu (na tym takim "klinie" - tam gdzie sie sklada czesc dolna kadluba z czescia plaska na ogonie) - niby wchodzilo na sucho - ale model jest tak delikatny, ze na zimne dmucham.

_________________
Pozdrawiam Robert vel mammuth .
Wiele osob znajacych mnie tylko z "netu" podejrzewa, ze jestem aroganckim chamem.
Wszystko zmienia sie jak juz mnie poznaja osobiscie ...... maja pewnosc

jesli pomoglem - to kliknij >>> POMOGL <<<


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  

61,542,081 Wyświetlone Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL