W związku z pytaniami natury technicznej uzupełnię temat budowy.
Mocowanie węglowych rozpórek z pręta fi2 zrobiłem na epoxy 10min, ważne, żeby w miejscu gdzie się krzyżują również były sklejone.
Połączenie lotek górnych z dolnymi również pręt węglowy fi2 i też na epoxy 10 min, wklejone kawałki pręta do lotek, docięte na wymiar popychacze również węglowe, zawiasy natomiast zrobiłem z rurki termokurczliwej, działają jak należy i nie mają luzów.
Na zdjęciu widać też wzmocnienia poprzeczne lotek, były zdecydowanie za wiotkie i reakcja na nie była tym słabsza im szybciej leciałem, po tym zabiegu rewelacja, zastosowałem płaskownik węglowy 1,2 x 7mm wklejone na epoxy.
Rozmieszczenie wyposażenia, serwa SW i SK są w tylnej części kadłuba, widać na którejś z wcześniejszych fotek, serwo lotek 1 szt zamocowana w środku dolnego płata, wystarcza.
Z przodu jak na fotce, pakiet oczywiście w miejscu gdzie jest pusty rzep.
Odbiornik leży sobie tutaj
Na tej fotce widać wzmocnienie statecznika poziomego, są to 2 kawałki rurki węglowej fi3mm
Podwozie również z rurki węglowej fi3 do której wkleiłem odpowiednio dogięty pręt stalowy fi2 jako ośki kółek, tylne koło udaje płoza.
Popychacze z pręta stalowego 2mm
Przy takim rozłożeniu model praktycznie sam się wyważył
Wyposażenie:
Silnik dzwonek Emax GF2215/25, śmigło APC 10x4,7 SF
Regulator Redox 30A (trochę przerośnięty ale jak pisałem lubię mieć zapas)
Serwa TowerPro SG-92R z przekładnią węglową
Pakiet 3s 1300mah
I rzecz dość istotna, środek ciężkości, bardzo uniwersalny to 7cm od krawędzi natarcia na górnym skrzydle, na tym można latać klasycznie jak i trochę "poświrować"
do typowego 3D trzeba troszkę cofnąć.
To chyba tyle, jeżeli czegoś brakuje proszę pytać