Widzę, że trzeba będzie sprostować kilkoma zdaniami wątek i ogólne obużenie które w jego skutku ubocznym powstało.
Tak więc, pierwszy post wątku miał w swoim zamyśle być delikatnie humorystyczny i przedstawiać model w delikatny sposób (Nie suche dane, one miały pojawić się dzisiaj).
Temat miał być edytowany i poprawiany dzisiaj (Brak czasu, to uniemożliwił). Oczywiście teraz nie mogę tego zrobić ze względu na niektóre posty kolegów, które straciłyby sens wypowiedzi.
Swoją drogą chyba w sposób nieprecyzyjny, ale określiłem, że temat będzie poprawiany.
Cebul napisał(a):
...niestety musiałem poddać się, gdyż zostałem zaatakowany z zaskoczenia zmęczeniem.
Zdjęcia, film (Nie z oblotu) i dalsza relacja jutro...
Nie będę cytował pojedyńczych osób, oraz cytował ich wypowiedzi, ze względu na to, że miejsca i czasu na odpisywanie zabraknie. No i oczywiście na forum każdy może wyrazić swoją opinię, więc niektóre już poznałem.
Za to dowiedziałem się czegoś nowego: Istnieją fora, na których są niektóre osoby bardzo chętne do zlinczowania drugiego użytkownika za delikatny odchyłek od normy w temacie.
Ale koniec tego dobrego, przechodzę do modelu, bo to wątek o nim (Tym razem na sucho, aby nikogo już nie urazić).
________________________________________________________
HobbyKing Walrus 1400 (EPO Model) P&F. Prezentacja part 2.
Lecimy dalej, model jest wykonany oczywiście z jakiegoś gatunku styropianu. Zapakowany był w zwykły biały karton, w środku opakowania znalazłem:
- Kadłub (Długość 1036mm), Silnik (Bezszczotkowy out-runner 1350 KV, śmigło składane), Regulator 20A i 2 serwa (9g zamocowane w kadłubie).
- Skrzydło o rozpiętości 1400mm (Dzielone na pół z uszami, oraz wyciętymi flapami i lotkami), 4 serwa (9g zamocowane w skrzydłach).
- Statecznik pionowy (Wycięty ster kierunku).
- Statecznik poziomy (Wycięty ster wysokości).
- Kabina (Osobno szybka, osobno dolna część z zamocowanym magnesem).
- Masa kabelków,pręt węglowy, osłony serw na skrzydłach, serwa, orczyki i jakiś klucz imbusowy.
Zdjęcie z wypakowywania:
Oczywiście do zestawu nie zostały dodane akumulator i odbiornik.
O akumulatorze już pisałem, natomiast odbiornik który zastosowałem do modelu to: FrSky F8FR-HV. Został on podłączony do zestawu nadawczego: Turnigy 9X v2 i FrSky DJT.
Model w tym momencie jest już złożony, pozostało tylko ustawić niektóre cięgna i poszukać optymalnego ŚC podanego na instrukcji.
Reszta zdjęć: