Teraz jest poniedziałek, 1 czerwca 2020, 17:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Jak wytrasować otwory w skrzydle.
PostNapisane: wtorek, 3 grudnia 2019, 01:03 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 5 czerwca 2010, 21:26
Posty: 1043
Wiek: 51
Lokalizacja: London
Z pewną dozą nieśmiałości jednak zrobiłem to po swojemu i otwory pilotujące są OK.
I już miałem dokończyć wiercenie gdy się zorientowałem że z nowymi płatami jest prawie cała galanteria.
Ale prawie robi dużą różnicę i zabrakło podkładek pod śruby nylonowe czy jak to się nazywa, co jest długie wkleja się w płat idzie od góry do dołu skrzydła i zapobiega zgnieceniu forniry w tej części gdzie się przykręca.
I za wuja nie wiem jak to się nazywa i gdzie można kupić bo wujek Google nie pomaga.

_________________
______________________________

Tomasz (robintom)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jak wytrasować otwory w skrzydle.
PostNapisane: wtorek, 3 grudnia 2019, 08:58 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 2 czerwca 2015, 13:19
Posty: 158
Wiek: 50
Lokalizacja: Katowice
o to chodzi?
- https://modelemax.pl/pl/sruby-plastikow ... x15mm.html
- https://modelemax.pl/pl/sruby-plastikow ... x16mm.html

_________________
Ideal V
Fox 2300
Filip 600 Sport
Jak 3 - Aircombat

Pozdrawiam Roman


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jak wytrasować otwory w skrzydle.
PostNapisane: wtorek, 3 grudnia 2019, 09:00 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 5 czerwca 2010, 21:26
Posty: 1043
Wiek: 51
Lokalizacja: London
Tak, tak, tak.
Dzięki.

_________________
______________________________

Tomasz (robintom)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jak wytrasować otwory w skrzydle.
PostNapisane: niedziela, 15 grudnia 2019, 19:01 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 5 czerwca 2010, 21:26
Posty: 1043
Wiek: 51
Lokalizacja: London
Ok. Modelemax ma to co mnie interesuje.
Tylko co z tego?
Chciałem się zarejestrować z adresem w GB.
Przestawiam na GB i nie chce przyjąć kodu bo chce w formacie PL.
Piszę pytanko do sklepu, zero odpowiedzi.
Przestawiam na adres w PL.
Trochę do bani bo mnie nie ma, tylko moja mama.
Kupuję i jedyna opcja na kilka plastików to kurier.
Pare rurek 20 i przesyłka 15.
Zapłacił bym i drugie tyle by doszło do mnie w GB
Kurier przyjeżdża i niby nikogo nie ma w domu.
Może trafił na przedział kiedy mama musiała wyjść do sklepu na 30min.
I co?
I wiezie tę kopercinę na drugą stronę wiochy i zostawia w sklepie do odbioru osobistego.
A to 3kilometry w jedną stronę dla 75letniej osoby .
Jeszcze gdyby było ciepło to rowerkiem, może.

No jak się nie wk.... :twisted:
Teraz muszę organizować podjazd w obie strony za 60 albo olać taki interes.
Jeszcze dojdzie przesyłka do GB.

_________________
______________________________

Tomasz (robintom)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jak wytrasować otwory w skrzydle.
PostNapisane: niedziela, 15 grudnia 2019, 21:54 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 6 marca 2012, 18:41
Posty: 6595
Wiek: 71
Lokalizacja: Warszawa
Nie możesz obciąć sobie tego z kołka do betonu?

Załącznik:
baner_798.jpg
baner_798.jpg [ 40.17 KiB | Przeglądane 304 razy ]

_________________
Pozdrawiam Stefan.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  

72,367,401 Wyświetlone Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL