Teraz jest sobota, 25 września 2021, 11:01

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: PCTG, nowy, ciekawy filament
PostNapisane: środa, 5 maja 2021, 18:29 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 25 stycznia 2016, 13:16
Posty: 3282
Wiek: 55
Lokalizacja: Winnica k/Pułtuska
Nie wiem czy widzieliście...
japim napisał(a):


Podoba mi się i jest potencjał do druku cienkościennych konstrukcji. Nie faluje się tak bardzo jak PETG. Poprawnie mostkuje. Druk w 265. Stół minimum 85st C. Przy 100stC bardzo miękki i dobrze trzyma się stołu posmarowanego klejem. Ale deformuje się delikatnie do wysokości 5mm. Potem jak stół przestaje oddziaływać temperaturowo to drukuje się poprawnie - jak PLA.
Próbowałem też przy 70st C ale ostry profil skrzydła się odkleił na końcówce i trochę podwinął. Wydruk zakończył się sukcesem bo część jest użyteczna i profil nie jest zdeformowany nigdzie :)

Testy w locie wkrótce.

_________________
Pozdrawiam, Artur


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: PCTG, nowy, ciekawy filament
PostNapisane: środa, 5 maja 2021, 18:57 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 3 stycznia 2017, 09:32
Posty: 801
Wiek: 39
Lokalizacja: Warszawa
Dzięki Artu. Niedługo wrzucę fotkę gotowego modelu wydrukowanego w całości z PCTG.

_________________
Pozdrawiam
Przemek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  

85,028,306 Wyświetlone Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL