Pamiętaj, że ilu klientów tyle opinii - wszystkich nigdy nie zadowolisz - jakbyś się nie starał. To co mnie kole w oczy (czyli spojrzenie rodem z Geslerowej + Hells Kitchen):
- domena - czyli Twoja wizytówka. Jesteś przekonany, że ktokolwiek jest w stanie Twoją zapamiętać i powtórzyć innej osobie tak żeby tamta mogła zapamiętać i skorzystać? No więc załóżmy, że ktoś tam pamięta, że było 24 w adresie, no to wpisze to google, znajdzie Twój sklep? No nie. A może pamięta prawie cały adres? I wpisze w google: pl-24
Znajdzie Twój sklep? No nie. A teraz znajdźmy konkurencję. Wpisz: modelarnia Łatwiej?
- po co Ci ten wielki nagłówek? 230 pikseli wysokości? Nie dość, że nic nie wnosi to jeszcze zasłania sporą część ekranu.
- jeśli wyświetlasz informację o polityce cookies, to warto ją rzeczywiście mieć, Ty jej nie masz
- zanim GIODO Cię dorwie może napisz parę słów o danych osobowych w regulaminie - tak wiem masz "politykę prywatności" ale przeczytaj ją i sam oceń jakość
I nie jesteś usługodawcą tylko Sprzedającym.
- właściwie to mógłbyś poprawić cały regulamin, bo są miejsca gdzie odnosisz się do nieistniejących punktów; są miejsca w których widać gdzie Ty pisałeś a gdzie coś wkleiłeś bo jakoś tak stylistycznie słabiej, itd
- poniżej "Newsletter" w pasku bocznym masz "Cennik" A po co? Jeśli czegoś nie używasz - UKRYJ
- wysyłka - Fajnie, że masz umowę z DPD ale jak myślisz kupię u Ciebie klej CA i 1 pręt węgla? NIE - bo kupię gdzie indziej tam gdzie cena przesyłki zależy od jej wielkości. Gdzie potrafią coś wsadzić w kopertę i wysłać za parę zł
A jak nie to znajdę na allegro, olx, ebay, banggood, goodluckbuy i wszędzie indziej, gdyż mnie zajmie to wyszukiwanie 1min, a zaoszczędzone pieniądze przeznaczę na np większe zakupy, w związku z czym pewnie dobiję i tak z ceną przesyłki do 15zł ale zrobię za to większe zakupy. A to chyba oznacza zysk dla sklepu?
- "Wyników na stronie: 9 18 27" boli w oczy. Jakiś maniak dziewiątek? rozumiem 10 50 100 czy chociażby dynamiczne zbudowanie listy w odniesieniu do "długości" strony, a dziewiątek nie rozumiem.
- menu - Testując menu wymyślam sobie towar i próbuję go znaleźć przez kategorie. Jeśli przez 4 zdrowaśki go nie znajduję próbuję wyszukiwarki i tak po kolei sprawdzam ileś tam towarów. Btw zobacz co Twoja wyszukiwarka pokazuje po wpisaniu słowa "snap" i na której podstronie znajdą się prawdziwe snapy, próbowałem nawet zmieniać ustawienia zaawansowane. Niestety.
Co do samego ułożenia menu są różne metody, to coś jak układanie książek w bibliotece (katalogi), część układa się tematycznie, część po autorach, część po datach, itd, itp
- epickie zapowiedzi artykułów. W niektórych miejscach umieściłeś takie epickie opisy, co to jest model do sklejania, czy co to jest klej - czyli znów zasłaniasz ekran czymś niepotrzebnym a produktów ni ma. Chcesz nauczać? Chwała! Załóż podstronę z testami, porównaniami, itd zrób filmik jak posklejać Łosia z plastiku 1:72 tematów jest mnóstwo. Ale nie mieszaj tego ze sklepem w opisie artykułu czyli "w półce" ma stać towar a nie opisy co to jest żywica epoksydowa.
- dlaczego nie używasz fejsbuka, tłitera, gugleplus i jutiuba? Tak się ściąga nowych klientów jeśli nie wiesz. Oczywiście pod warunkiem, że to jest aktywnie prowadzone.
- M-commerce czyli wersja na telefony/tablety - widziałeś swoją stronę na urządzeniu przenośnym? Tu jeszcze spoooro pracy Cię czeka.
Wiesz, że dalej nie pamiętam nazwy tej domeny z 24 w środku?
No to mniej więcej tyle - na szybko. Nie przerażaj się tylko działaj.