Teraz jest niedziela, 18 lutego 2018, 05:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Przewijanie silnika problem
PostNapisane: poniedziałek, 1 stycznia 2018, 17:59 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 17 lutego 2017, 01:53
Posty: 82
Wiek: 40
Lokalizacja: Poznań
Dostałem od znajomego dwa silniki do przewinięcia i problem leży w zdemontowaniu statora z obudowy silniczka, wygląda że jest wklejony macie jakieś doświadczenie w tym.
Silniczki to Turbo Jet Brushless C 2826/19 i Readytosky w2204 2300kv


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przewijanie silnika problem
PostNapisane: poniedziałek, 1 stycznia 2018, 18:16 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 12 kwietnia 2012, 10:46
Posty: 4391
Wiek: 39
Lokalizacja: Kraków
A nie jest wciśnięty, o tak:
phpBB [video]

_________________
pozdrawiam
Hubert
https://www.banggood.com/?p=WQ230911983820130156


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przewijanie silnika problem
PostNapisane: poniedziałek, 1 stycznia 2018, 21:44 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 17 lutego 2017, 01:53
Posty: 82
Wiek: 40
Lokalizacja: Poznań
Hubert ten Turbo Jet Brushless C 2826/19 dało się wybić bez większych problemów, ale Readytosky w2204 2300kv jest wklejony raczej był trochę więcej siły i puścił. Zobaczę co mi wyjdzie z tego przewijania. Dzięki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przewijanie silnika problem
PostNapisane: poniedziałek, 1 stycznia 2018, 22:38 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 26 grudnia 2010, 21:21
Posty: 1588
Wiek: 51
Lokalizacja: COLNE Lancashire U.K.
Stator jest wklejany. Musisz go rozgrzać. Ja kładę na palnik kuchenki, grzeję aż dymek pójdzie a następnie ściągam kombinerkami.

_________________
Pozdrawiam Jarek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Przewijanie silnika problem
PostNapisane: wtorek, 2 stycznia 2018, 09:54 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 6 września 2012, 13:21
Posty: 1502
Wiek: 50
Lokalizacja: Pleszew
Jak powyżej - często jest wklejany, jednak wystawienie go na żywy ogień jest ciut ryzykowne bo można spalić lakier (będący izolacją) na blachach statora.
Mój sposób to rozgrzanie mocną lutownicą na jakiejś drewnianej podstawce, następnie przenoszę całość na metalową płytkę i kładę na niej aluminiowym korpusem (celem szybszego schłodzenia) tak by blachy zostały nieco dłużej ciepłe. Następnie staram się wybić aluminiowy korpus za pośrednictwem drewnianego kołeczka - trochę to upierdliwe, jednak zmniejsza ryzyko uszkodzenia lakieru. Jeśli nie mam lutownicy - używam palnika, ale najpierw kładę na niego starą blachę do pieczenia - i dopiero na nią kładę silniczek (nie wystawiam go na działanie płomienia).
Jeśli operacja się udała ale wystąpiły powikłania w postaci odprysków lakieru - uzupełniam ubytki distalem.

_________________
Amerykanie wydali dziesiątki milionów dolarów na skonstruowanie długopisu dla astronautów..
Rosjanie używają ołówków.

Sławek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  

54,429,053 Wyświetlone Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
stat4u