Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 09:46

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Seawind Great Planes konwersja na E-Power
PostNapisane: poniedziałek, 21 sierpnia 2017, 15:49 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 5 października 2011, 11:39
Posty: 1530
Wiek: 57
Lokalizacja: Ełk
Dobrze znany wszystkim model, więc nie ma co się rozpisywać. Postanowiłem przerobić go na elektryka z oczywistych powodów. Do napędu posłuży E-max GT4020/07 i pakiet 6S 5000mAh ze śmigłem 13X8.
http://www.greatplanes.com/discontinued/gpma1360.html


Załączniki:
IMG_0588.jpg
IMG_0588.jpg [ 272.13 KiB | Przeglądane 15914 razy ]
IMG_0589.jpg
IMG_0589.jpg [ 193.92 KiB | Przeglądane 15914 razy ]
IMG_0590.jpg
IMG_0590.jpg [ 149.41 KiB | Przeglądane 15914 razy ]

_________________
Pozdrawiam Krzysiek
Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Seawind Great Planes konwersja na E-Power
PostNapisane: poniedziałek, 21 sierpnia 2017, 19:49 
kesto napisał(a):
... Postanowiłem przerobić go na elektryka z oczywistych powodów. ...

Poproszę o wyjaśnienie oczywistości. :nieufny:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Seawind Great Planes konwersja na E-Power
PostNapisane: wtorek, 22 sierpnia 2017, 07:43 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 5 października 2011, 11:39
Posty: 1530
Wiek: 57
Lokalizacja: Ełk
Stefan, to oczywiste:
1. pewność działania
2. praktycznie bezwibracyjna praca
3. czysty model , ręce i aparatura
4. możliwość zatrzymania silnika w trakcie lotu i ponowne uruchomienie
5. stały środek ciężkości, bo nie ma paliwa, które w trakcie lotu ubywa i zmienia wyważenie
6. cicha praca (choć dla niektórych to akurat wada :lol: )
7. mniejszy bagaż w samochodzie (brak rozrusznika, bańki z paliwem itd.)
8. zdecydowana mniejsza awaryjność napędu elektrycznego

_________________
Pozdrawiam Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Seawind Great Planes konwersja na E-Power
PostNapisane: wtorek, 22 sierpnia 2017, 08:28 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 31 marca 2010, 08:00
Posty: 3701
Wiek: 74
Lokalizacja: Pabianice
Ad pkt 5
Model coraz lżejszy.
i 7
W zamian ładowarka, kable i parę cegieł-pakietów ;)

_________________
Pozdrawiam
karol


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Seawind Great Planes konwersja na E-Power
PostNapisane: wtorek, 22 sierpnia 2017, 08:37 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 marca 2012, 08:05
Posty: 405
Wiek: 64
Lokalizacja: Słupsk
CO2 i inne globalne ocieplenia :-)

_________________
Pozdrawiam
Tomek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Seawind Great Planes konwersja na E-Power
PostNapisane: wtorek, 22 sierpnia 2017, 08:39 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 31 marca 2010, 08:00
Posty: 3701
Wiek: 74
Lokalizacja: Pabianice
Wiadomo, spaliny, ale elektrownia też prądu za darmo nie robi.

_________________
Pozdrawiam
karol


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Seawind Great Planes konwersja na E-Power
PostNapisane: wtorek, 22 sierpnia 2017, 10:50 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 20 marca 2010, 17:47
Posty: 6496
Wiek: 52
Lokalizacja: Józefów (ten koło Błonia)
Niestety musimy się oswajać iż spalinki troszkę zostały i jeszcze bardziej zostaną odsunięte na dalszy plan.
E-napędy są coraz popularniejsze. Nowe idzie i w sumie dobrze. Jak ktoś sobie będzie chciał popaprać ręce olejem i paliwem to jego wybór.

_________________
hejcia :-)
TKS 1/6 , 7TP 1/6


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Seawind Great Planes konwersja na E-Power
PostNapisane: wtorek, 22 sierpnia 2017, 11:42 
kesto napisał(a):
Stefan, to oczywiste: ...

Oczywiście doceniam i szanuję Twoje zdanie.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Seawind Great Planes konwersja na E-Power
PostNapisane: wtorek, 22 sierpnia 2017, 15:25 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 23 marca 2010, 22:47
Posty: 475
Wiek: 59
Lokalizacja: Gdańsk
Adam - trochę racji masz ale nie do końca z tym "idzie nowe". Ja trochę to dzielę - mały i średniutki może być elektryk ale duży i wielki to spalina/benzyna :D ale oczywiście każdy według swego gustu projektuje/przerabia. chociaż dedykowana do niego 15cm3 4suw brzmiałaby lepiej niż elektryczek ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Seawind Great Planes konwersja na E-Power
PostNapisane: wtorek, 22 sierpnia 2017, 17:10 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 20 marca 2010, 17:47
Posty: 6496
Wiek: 52
Lokalizacja: Józefów (ten koło Błonia)
Irku z tym brzmieniem to też tak już nie bardzo. Buszuję po forach i niesamowite jak podrobiony jest głos silników w modelach ciężarówek. No jak to się drzewiej gadało w pale się nie mieści. Moduły dźwiękowe czynią cuda, zobaczysz jeszcze, że w modelach samolotów też to zagości.
Ważne to budować, utrwalać i bawić się.

_________________
hejcia :-)
TKS 1/6 , 7TP 1/6


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Seawind Great Planes konwersja na E-Power
PostNapisane: wtorek, 22 sierpnia 2017, 18:58 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 25 stycznia 2016, 13:16
Posty: 3703
Wiek: 58
Lokalizacja: Winnica k/Pułtuska
Osa napisał(a):
Moduły dźwiękowe czynią cuda, zobaczysz jeszcze, że w modelach samolotów też to zagości.

Hmmm, 2014r. :mrgreen:


_________________
Pozdrawiam, Artur


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Seawind Great Planes konwersja na E-Power
PostNapisane: wtorek, 22 sierpnia 2017, 19:50 
Osa napisał(a):
Irku z tym brzmieniem to też tak już nie bardzo. Buszuję po forach i niesamowite jak podrobiony jest głos silników w modelach ciężarówek. No jak to się drzewiej gadało w pale się nie mieści. Moduły dźwiękowe czynią cuda, zobaczysz jeszcze, że w modelach samolotów też to zagości.

W czołgu czy ciężarówce dasz płytę podłogową cieńszą o 1 mm i zyskujesz na wzmacniacze do dźwięku 2 kg, a w dodatku one jeżdżą blisko i dobrze je słychać.
W model latający nie bardzo jest jak wsadzić /ciężar/ dobre wzmocnienie dźwięku.
Artu napisał(a):
Hmmm, 2014r. :mrgreen:

Jesteś pewny Artur, że to należycie brzmi :?:
Prawdziwy Merlin tak "daje" :mrgreen:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Seawind Great Planes konwersja na E-Power
PostNapisane: wtorek, 22 sierpnia 2017, 19:54 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 25 stycznia 2016, 13:16
Posty: 3703
Wiek: 58
Lokalizacja: Winnica k/Pułtuska
Stefan, jak zwykle... dobra, Twoja racja, mój spokój 8-)

_________________
Pozdrawiam, Artur


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Seawind Great Planes konwersja na E-Power
PostNapisane: wtorek, 22 sierpnia 2017, 19:58 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 20 marca 2010, 17:47
Posty: 6496
Wiek: 52
Lokalizacja: Józefów (ten koło Błonia)
Dobra wystarczy tej dyskusji zasmiecamy wątek Krzysiowi. Jak wrócę to ogarnę tzn. z lekka posprzątam.

Wysłane z mojego GT-S7560 przy użyciu Tapatalka

_________________
hejcia :-)
TKS 1/6 , 7TP 1/6


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Seawind Great Planes konwersja na E-Power
PostNapisane: wtorek, 22 sierpnia 2017, 20:07 
Osa napisał(a):
Dobra wystarczy tej dyskusji zasmiecamy wątek Krzysiowi. Jak wrócę to ogarnę tzn. z lekka posprzątam.

Krzysztof i tak zrobi hybrydę i dźwięk będzie odpowiedni i natura w komplecie. :mrgreen:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Seawind Great Planes konwersja na E-Power
PostNapisane: środa, 23 sierpnia 2017, 15:16 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 5 października 2011, 11:39
Posty: 1530
Wiek: 57
Lokalizacja: Ełk
Z tym napędem jest jak z przysłowiem:
"Jeden lubi ogórki, drugi - ogrodnika córki".
Natenczas wytoczyłem łoże silnika i decyzji co do napędu nie zmienię 8-)


Załączniki:
IMG_0592.jpg
IMG_0592.jpg [ 266.21 KiB | Przeglądane 15646 razy ]
IMG_0593.jpg
IMG_0593.jpg [ 350.14 KiB | Przeglądane 15646 razy ]
IMG_0594.jpg
IMG_0594.jpg [ 203.8 KiB | Przeglądane 15646 razy ]

_________________
Pozdrawiam Krzysiek
Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Seawind Great Planes konwersja na E-Power
PostNapisane: czwartek, 24 sierpnia 2017, 07:40 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 marca 2012, 08:05
Posty: 405
Wiek: 64
Lokalizacja: Słupsk
No i będzie Pan zadowolony, tylko ten porządek w modelarni jest nieznośny :-).
Ogórków cały słoik mam, więc paczem na dalszy ciąg elektryfikacji.

_________________
Pozdrawiam
Tomek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Seawind Great Planes konwersja na E-Power
PostNapisane: czwartek, 24 sierpnia 2017, 14:18 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 5 października 2011, 11:39
Posty: 1530
Wiek: 57
Lokalizacja: Ełk
Dzisiaj dokonałem pomiaru zespołu napędowego na hamowni E-max 4020, reg 80A, pakiet 6S 5800Ah:

1. ze śmigłem drewnianym XOAR 13X7 - ciąg 3600g. prąd 67A, moc pobrana 1400W

2. ze śmigłem APC 13X8 - ciąg 3800g. prąd 64A, moc pobrana 1300W


Załączniki:
IMG_0595.jpg
IMG_0595.jpg [ 396 KiB | Przeglądane 15567 razy ]

_________________
Pozdrawiam Krzysiek
Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Seawind Great Planes konwersja na E-Power
PostNapisane: czwartek, 24 sierpnia 2017, 15:02 
Z trójłopatowym też będziesz próbował?


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Seawind Great Planes konwersja na E-Power
PostNapisane: czwartek, 24 sierpnia 2017, 15:08 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 5 października 2011, 11:39
Posty: 1530
Wiek: 57
Lokalizacja: Ełk
Nie. Sprawniejsze są dwułopatowe.

_________________
Pozdrawiam Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Seawind Great Planes konwersja na E-Power
PostNapisane: czwartek, 24 sierpnia 2017, 15:21 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 marca 2012, 08:05
Posty: 405
Wiek: 64
Lokalizacja: Słupsk
Jednak APC robi dobre śmigła, fajnie że takie porównanie zamieściłeś.

_________________
Pozdrawiam
Tomek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Seawind Great Planes konwersja na E-Power
PostNapisane: piątek, 25 sierpnia 2017, 10:11 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 5 października 2011, 11:39
Posty: 1530
Wiek: 57
Lokalizacja: Ełk
Z tego porównania wynika, że plastiki APC choć cięższe, są lepsze od drewnianych XOAR, dużo lżejszych.
Napęd zamontowany.


Załączniki:
IMG_0596.jpg
IMG_0596.jpg [ 229.83 KiB | Przeglądane 11349 razy ]
IMG_0597.jpg
IMG_0597.jpg [ 218.92 KiB | Przeglądane 11349 razy ]

_________________
Pozdrawiam Krzysiek
Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Seawind Great Planes konwersja na E-Power
PostNapisane: piątek, 25 sierpnia 2017, 10:33 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 25 stycznia 2016, 13:16
Posty: 3703
Wiek: 58
Lokalizacja: Winnica k/Pułtuska
No ładne cacko... 8-)

_________________
Pozdrawiam, Artur


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Seawind Great Planes konwersja na E-Power
PostNapisane: piątek, 25 sierpnia 2017, 16:54 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 15 marca 2012, 08:05
Posty: 405
Wiek: 64
Lokalizacja: Słupsk
A otwór po " czajniku" jakoś będzie zaślepiony czy mieścił się pod kapotą ?

_________________
Pozdrawiam
Tomek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Seawind Great Planes konwersja na E-Power
PostNapisane: sobota, 26 sierpnia 2017, 16:46 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 5 października 2011, 11:39
Posty: 1530
Wiek: 57
Lokalizacja: Ełk
Silnik i regulator potrzebuje chłodzenia, więc na razie nic nie zaklejam.

_________________
Pozdrawiam Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Seawind Great Planes konwersja na E-Power
PostNapisane: niedziela, 27 sierpnia 2017, 15:34 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 5 października 2011, 11:39
Posty: 1530
Wiek: 57
Lokalizacja: Ełk
Instrukcja modelu w wersji spalinowej podaje środek ciężkości w odległości ok. 26mm od natarcia. Pytanie za 100 punktów: czy po przeróbce na elektryka wyważać model zgodnie z instrukcją?


Załączniki:
IMG_0599.jpg
IMG_0599.jpg [ 645.73 KiB | Przeglądane 11246 razy ]

_________________
Pozdrawiam Krzysiek
Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Seawind Great Planes konwersja na E-Power
PostNapisane: niedziela, 27 sierpnia 2017, 19:18 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 31 marca 2010, 08:00
Posty: 3701
Wiek: 74
Lokalizacja: Pabianice
W/g mnie tak.

_________________
Pozdrawiam
karol


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Seawind Great Planes konwersja na E-Power
PostNapisane: niedziela, 27 sierpnia 2017, 21:43 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 11 maja 2010, 21:15
Posty: 7375
Wiek: 54
Lokalizacja: Śrem
Po mojemu też wychodzi, że tak.
Wiem, zbiornik z paliwem i te sprawy ale wyważanie modelu ze spaliną robi się chyba z pełnym zbiornikiem paliwa (nie wiem, nie latam spalinami) poza tym, chyba zbiornik mocuje się w miejscu, które możliwie jak najmniej zmieci SC, a w zasadzie nie powinien go zmieniać, ale... ja tam tylko tak teoretyzuję, bo nie latam spalinami.

_________________
Pozdrawiam - Wojciech; POL - 7728
Jantar Themisto; Jantar Magic; Futaba 18SZ
FILMY


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Seawind Great Planes konwersja na E-Power
PostNapisane: niedziela, 27 sierpnia 2017, 21:57 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 23 marca 2010, 22:47
Posty: 475
Wiek: 59
Lokalizacja: Gdańsk
Wojtek - wyważamy bez paliwa - przynajmniej mnie tak uczono i tak stosuję. Wypowiadałem się już na innym forum co do samej zasady wyważania: nie ma znaczenia czy spalina czy elektryk może być tylko łatwiej lub trudniej. W tym przypadku raczej łatwiej - ciężkie pakiety w części dziobowej. Co innego doświadczenia konkretnych użytkowników z danym modelem. Zdarza się, że SC lub zakresy wychyleń sterów ustawiamy trochę inaczej niż mówi instrukcja. Ale autor chyba nie miał na myśli tego przypadku.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Seawind Great Planes konwersja na E-Power
PostNapisane: poniedziałek, 28 sierpnia 2017, 07:49 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 13 kwietnia 2012, 14:28
Posty: 2487
Wiek: 58
Lokalizacja: Szczytniki
Wygląda to na bardzo "przednie" wyważenie (26mm od natarcia), spróbuj sprawdzić jakimś programem do ustalania środka ciężkości, ciekawe co pokaże.

_________________
Pozdrawiam Jurek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Seawind Great Planes konwersja na E-Power
PostNapisane: poniedziałek, 28 sierpnia 2017, 11:54 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 5 października 2011, 11:39
Posty: 1530
Wiek: 57
Lokalizacja: Ełk
Temat poruszyłem celowo. Układ Seawinda jest nietypowy z racji umieszczenia silnika i zbiornika paliwa daleko za środkiem ciężkości. Model w instrukcji jest wyważany z silnikiem spalinowym bez paliwa. Po zatankowaniu, ciężar paliwa ustala środek ciężkości w odpowiednim miejscu do lotu. W wersji elektrycznej środek ciężkości od razu powinien być prawidłowy czyli taki jak w wersji spalinowej ale Z PALIWEM! Dlatego też w wersji elektrycznej CG powinien być w odległości ok. 65-77mm od natarcia, a nie jak podaje instrukcja - 26mm.

_________________
Pozdrawiam Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Seawind Great Planes konwersja na E-Power
PostNapisane: poniedziałek, 28 sierpnia 2017, 20:59 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 1 kwietnia 2010, 23:01
Posty: 107
Wiek: 59
Lokalizacja: Kraków
No widzisz .Kara musi być.Ja latałbym na spalinie :twisted:
Tak na poważnie jakiej pojemności był oryginalny zbiornik ?Nie wydaje mi się aby zmiana napędu powodawała zmianę środka o 50mm.To wartość kosmiczna.
A poprzednik nie zaznaczył CG na skrzydłach? Montujesz wszystkie swoje bebechy i wyważasz w środku zaznaczonym przez poprzednika (lub instrukcję) dokładasz zatankowany zbiornik i już wiesz gdzie jest CG do startu. A czy jest poprawne, nie jestem całkowicie przekonany.

_________________
Wojtek


Ostatnio edytowano poniedziałek, 28 sierpnia 2017, 21:06 przez f-150, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Seawind Great Planes konwersja na E-Power
PostNapisane: poniedziałek, 28 sierpnia 2017, 21:04 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 25 stycznia 2016, 13:16
Posty: 3703
Wiek: 58
Lokalizacja: Winnica k/Pułtuska
Wygląda na duży, i daleko za skrzydłem...


Załączniki:
2017-08-28 22_02_31-IMG_0588.jpg (Obraz JPEG, 1920 × 1440 pikseli).png
2017-08-28 22_02_31-IMG_0588.jpg (Obraz JPEG, 1920 × 1440 pikseli).png [ 436.17 KiB | Przeglądane 11127 razy ]

_________________
Pozdrawiam, Artur
Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Seawind Great Planes konwersja na E-Power
PostNapisane: wtorek, 29 sierpnia 2017, 07:25 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 5 października 2011, 11:39
Posty: 1530
Wiek: 57
Lokalizacja: Ełk
Zbiornik ma 420ml, czyli dość duży i jest daleko za środkiem ciężkości (ok. 280mm). Sprawdziłem CG programem i wyszło 77mm od natarcia.

_________________
Pozdrawiam Krzysiek


Ostatnio edytowano wtorek, 29 sierpnia 2017, 08:29 przez kesto, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Seawind Great Planes konwersja na E-Power
PostNapisane: wtorek, 29 sierpnia 2017, 08:28 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): piątek, 13 kwietnia 2012, 14:28
Posty: 2487
Wiek: 58
Lokalizacja: Szczytniki
No i tak trzeba wyważyć a te 26mm to po to, aby nie babrać się w paliwie jak nie ma potrzeby. Tyle że jak ubędzie sporo tego, to SC się zmieni, ale to kłopot dla tych co wolą jak im "merliny" ryczą nad głową. Tu nie będzie takiego problemu.

_________________
Pozdrawiam Jurek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Seawind Great Planes konwersja na E-Power
PostNapisane: wtorek, 29 sierpnia 2017, 14:31 
Oblatany?


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Seawind Great Planes konwersja na E-Power
PostNapisane: wtorek, 29 sierpnia 2017, 14:56 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 5 października 2011, 11:39
Posty: 1530
Wiek: 57
Lokalizacja: Ełk
Jeszcze nie. Muszę go przygotować na spotkanie z wodą :mrgreen: . Zaklejam wnęki po podwoziu.


Załączniki:
IMG_0598.jpg
IMG_0598.jpg [ 188.07 KiB | Przeglądane 11060 razy ]
IMG_0600.jpg
IMG_0600.jpg [ 381.69 KiB | Przeglądane 11060 razy ]
IMG_0601.jpg
IMG_0601.jpg [ 252.04 KiB | Przeglądane 11060 razy ]
IMG_0605.jpg
IMG_0605.jpg [ 171.72 KiB | Przeglądane 11060 razy ]
IMG_0606.jpg
IMG_0606.jpg [ 158.31 KiB | Przeglądane 11060 razy ]

_________________
Pozdrawiam Krzysiek
Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Seawind Great Planes konwersja na E-Power
PostNapisane: środa, 30 sierpnia 2017, 13:00 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 5 października 2011, 11:39
Posty: 1530
Wiek: 57
Lokalizacja: Ełk
W skrzydłach były duże wnęki na podwozie, które wypełniłem wkładkami se styroduru i okleiłem folią.


Załączniki:
IMG_0609.jpg
IMG_0609.jpg [ 200.78 KiB | Przeglądane 11026 razy ]
IMG_0610.jpg
IMG_0610.jpg [ 202.98 KiB | Przeglądane 11026 razy ]

_________________
Pozdrawiam Krzysiek
Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Seawind Great Planes konwersja na E-Power
PostNapisane: środa, 30 sierpnia 2017, 13:11 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 22 czerwca 2010, 21:01
Posty: 231
Wiek: 30
Lokalizacja: Pszczyna-Poręba
Czy folia w kontakcie z wodą nie zaczyna się na brzegach odklejać ?

_________________
Pozdrawiam,
Karol


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Seawind Great Planes konwersja na E-Power
PostNapisane: środa, 30 sierpnia 2017, 13:13 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): środa, 5 października 2011, 11:39
Posty: 1530
Wiek: 57
Lokalizacja: Ełk
Jeśli jest odpowiednio przyprasowana, to nie.

_________________
Pozdrawiam Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  

118,261,379 Wyświetlone Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL