Co się koledzy dziwicie że taki niedożywiony i blady , wszak to robił polski emeryt . Ale bez żartów właśnie skończyłem leżenie pod palmą ( jak to nam obiecano ) i wziąłem się za model .
Następna część budowy kadłuba . Dzisiaj tylko dwa zdjęcia , następne dopiero po położeniu pokładu .
Załącznik:
23.jpg [ 414.87 KiB | Przeglądane 8371 razy ]
Tak wygląda wnętrze kadłuba w momencie kiedy jeszcze można zajrzeć pod pokład .
Poniżej skrzynki mieczowej i na dole nad pochwą wału steru widać dwa luki inspekcyjne .
Górny do elektroniki i serwa windy oraz steru , dolny do ustawienia steru i dostęp do jego dźwigni .
Luki są bez zrębnic , będą one wklejone dopiero po obróbce luków .
W dolnej części powyżej rufy widać otwór w którym będzie się mieścić wygięta rurka mosiężna do wyprowadzenia szotów od serwa na pokład .
Załącznik:
24.jpg [ 417.86 KiB | Przeglądane 8371 razy ]
Teraz widać wyraźnie wnętrze kadłuba . Powyżej skrzyni mieczowej jest miejsce na baterie , ja będę tam miał akumulatorki AAA , ale zmieści się tam pakiet innych akumulatorów .
Poniżej skrzyni mieczowej mój patent na wyłączanie zasilania . Z jednej strony wtyczka do pakietu baterii z drugiej do odbiornika . Pod pokładem znajduje się typowy przełącznik wciskany radiowy o dwu położeniach włącz , wyłącz , włączany poprzez wciskanie . Całość przylutowane do płytki drukowanej i przyklejone do skrzynki mieczowej . Dodatkowo na płytce jest wlutowany opór 4,2 koma i czerwona dioda , w momencie włączenia zasilania zaczyna się świecić . Później dioda będzie wyprowadzona nad pokład . Po prawej stronie skrzyni mieczowej u góry tuż pod pokładem jest zrobiona półeczka na odbiornik . Dwie rurki w kolorze niebieskim służą do wciśnięcia anten odbiornika .
Joker