Teraz jest niedziela, 19 listopada 2017, 13:28

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Kadłub szybowca pod belkę 25mm
PostNapisane: piątek, 19 maja 2017, 17:01 
Online
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 20 marca 2010, 17:47
Posty: 5212
Wiek: 45
Lokalizacja: Józefów (ten koło Błonia)
W ramach ćwiczeń narysowałem kadłubek szybowca przystosowany pod beleczkę ogonową pozyskaną z połamanej wędki.
Za szkicownik posłużył plan modelu pod F5J i F3J
Załącznik:
OŁÓWEK F5J_2.png
OŁÓWEK F5J_2.png [ 172.68 KiB | Przeglądane 508 razy ]

Kilka wydruków z bardzo marnego filamentu :( Te przejaśnienia to przecierka papierem ściernym
Załącznik:
DSC_0429.JPG
DSC_0429.JPG [ 121.99 KiB | Przeglądane 508 razy ]

Załącznik:
DSC_0430.JPG
DSC_0430.JPG [ 123.85 KiB | Przeglądane 508 razy ]

Dla wzmocnienia przygotowałem prowadzenie dla dwóch prętów węglowych 2mm
Załącznik:
DSC_0431.JPG
DSC_0431.JPG [ 98.09 KiB | Przeglądane 508 razy ]

Załącznik:
DSC_0434.JPG
DSC_0434.JPG [ 128.5 KiB | Przeglądane 508 razy ]

Załącznik:
DSC_0435.JPG
DSC_0435.JPG [ 120.53 KiB | Przeglądane 508 razy ]

Załącznik:
DSC_0436.JPG
DSC_0436.JPG [ 124.43 KiB | Przeglądane 508 razy ]


pliki: jeszcze chyba nie wszystkie ogarnięte stelki

Załącznik:
F5J.rar [3.08 MiB]
Pobrane 24 razy

oraz do zabawy rsdoc pod DSM
Załącznik:
OŁÓWEK F5J_2_rsdoc.rar [2.8 MiB]
Pobrane 17 razy


Moje wydruki to warstwa 0,3 mm grubość, dysza 0,4mm wydruk zgrubny. Ile to waży? Nie ważyłem jeszcze :mrgreen:

_________________
Pozdrawiam Adam
Piper L-4H Grasshopper


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kadłub szybowca pod belkę 25mm
PostNapisane: poniedziałek, 5 czerwca 2017, 07:14 
Offline
modelarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 3 stycznia 2017, 09:32
Posty: 189
Wiek: 36
Lokalizacja: Warszawa
W weekend przetestowałem ustawienia slic3ra do druku naszych samolotów - takie jakie proponuje 3DLabPrints:

Dysza 0.4 mm
Warstwa 0.25 mm
Manualne ustawienie szerokości warstwy na 0.42 mm
Filament overflow: 1.05 (ja skończyłem na 1.08)
Temperatura dla PLA 200 stC
Oczywiście 1 obwódka, wypełnienie 0%

I muszę powiedzieć, że kawałki Welkina, które postanowiłem ponownie wydrukować wyszły o niebo lepiej niż na moich standardowych ustawieniach.

To tak dla informacji - jeżeli chodzi o "sprawdzone" ustawienia dla naszych wydruków.
A źródło wiedzy tutaj:
https://www.youtube.com/watch?v=ShI2J5QYW0c

_________________
Pozdrawiam
Przemek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  

51,295,397 Wyświetlone Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
stat4u